spring spring!

Idag så känns det som jag mer eller mindre bara har sprungit från det ena ställen till det andra.
Jag började morgonen med att mina underbara pojkar rev ner gardinstången i mitt huvud & var kräkfärdig hela morgonen så fick vara utan frukost med, gav pojkarna frukost & fixade oss & begav oss till dagis för lämna största sonen.
Sedan bussen med lillkillen för åka till tandläkaren, sedan tillbaka för lämna han på dagis, hann köpa mig en bulle själv seda buss igen för åka till skolan & hann med iaf två lektioner idag.
Sedan buss igen för åka tillbaka & hämta pojkarna, fixa kvällsmat & sedan natta pojkarna.

Dagen har bara sagt SWISH! & så vart den över. Jag borde ha satt mig & pluggat ikväll eftersom jag redan nu ligger efter & kommer bli värre då jag har så mycket att göra nästa månad & en del möten måste ske under skoltid. Men nej, ikväll tänker jag inte plugga.  Idag har jag bara tagit det lugnt utan en massa måsten & tänker strax lägga mig. Jag är så trött så jag inte ens kan tvinga mig vara vaken under de sista två buss resorna utan jag bara somnar, livsfarligt & det bevisar desto mer bara att jag behöver sömn.

Imorgon är ännu en ny dagis & skol dag, men en lite lättare.

Natti natti från mig.
1 Camilla:

skriven

Hoppas du varit piggare idag! Är jobbigt när man är så där galet trött... :/

Svar: Jadå, jag gick & la mig redan vid 9 tiden igår & fick sova ut ordentligt. :)
malin

Kommentera här: