Lycklig lottad!

Jag insåg precis hur lycklig lottad jag är egentligen, det verkar nästan som jag börjat ta allt för givet. Det vore hemskt tycker jag, man borde se de fina man har i sitt liv & glädja sig över det.
Jag har två små pojkar som jag bar hela graviditeten & lyckades föda på naturlig väg, båda mina pojkar är friska vilket inte är en självklarhet. Jag har två små pojkar som är friska & välskapta, glada & lycklig. Mina pojkar mår bättre nu efter allt vi varit med om, vi är lyckliga tillsammans. 
Vi har en egen lägenhet, som nu är möblerad & även bebodd av vår katt Herr Insson. Detta kan jag nu kalla ett hem. 
Inte bara de att vi har ett hem, är friska & välskapta utan jag gör något med mitt liv, jag går i skolan vilket kommer gynna hela familjen i slut ändan. Jag är även självförsörjande även om det är med hjälp av csn & bidrag så klarar jag det själv & jag gör mig ÄNTLIGEN förtjänt av mina pengar & slipper soc!
Jag har nästan hela min familj nära mig igen. Jag är så lycklig lottad som har min mamma & min syster i samma lägenhetsområde som mig & mina pojkar. Att vi kan hälsa på så ofta som vi gör, att jag får all hjälp jag får & att barnen får en möjlighet att binda riktigt band med resten av sin familj.
Även om det är många saker just nu som har hänt som bättrat på vårt liv mycket så bör jag inte glömma kärnan av allt detta. Kärnan ur all min lycka är just hur lycklig lottad jag är som fick två fullgångna graviditeter & förlossningar, fick två välskapta & friska barn.
Det är min kärna i all min lycka & inget jag någonsin bör glömma bort. ♥ ♥
1 Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

skriven

Härligt :) . Man ska vara glad för de man har :).

Svar: absolut, men det verkar vara så lätt att man börjar ta sådant för givet så var kul att jag fick min påminnelse :)
malin

Kommentera här: