finaste Christine. ♥

Jag är inte så bra på att kunna förklara mina känslor, vilken inverkar du haft på mig & vilken kärlek jag känner för dig. Men jag hoppas på att kunna skriva det här, öpper & ärligt för att få dig att se hur mycket du betyder för mig.

När jag mådde sämre än vad jag trodde var möjligt, när jag var helt isolerad från världen & ingen trodde på mig när jag väl försökte berätta om hur mitt liv hade blivit då fanns du där. Jag tror inte du inser vilken inverkar det hade på mig, att bara kunna skicka ett meddelande till dig & bli trodd. Att jag blev förstådd & trodd för att du varit med om liknande var så fruktansvärt, när du berättade om din historia så grät jag. Inte bara just när du sa de, men när jag såg att jag var i samma röra som du & jag var inte ens stark nog att ta mig ut ur det. Det var fruktansvärt. Men dina ord, att du berättade att du tyckte jag var så stark även om jag inte gick just då, att du berättade att jag var värd bättre, att jag inte var värdelös & allt du sagt, det satte sina spår i mig & jag har burit med mig det orden ända sen dess. I svåra stunder så har jag tänkt på dessa ord. Har du trott på mig hela denna tid, jag insåg att du borde även jag kunna tro på mig, tro i att jag har en värde.

Det tog många år & mycket har hänt, men jag har börjat tro på det. Du var en stor del i det. Även om vi inte pratas vid så ofta, även om vi inte har träffats på flera år så vet jag att du är en sådan vän som kommer finnas där för mig alltid. Jag kan berätta vad som helst för dig, bra som dåligt, saker som jag är stolta över eller sådan jag skäms över, jag kan berätta ALLT utan att du dömmer, du bara finns där som en ängel & stöttar mig, hjälper mig att se hur jag ska göra det bättre. Du finns där för mig oavsett vad det gäller.


För detta & miljoner andra saker så älskar jag dig, min underbara vän & jag hoppas du kan känna det även fast det är endast genom skrift just för tillfället.

Kommentera här: