uppdatering igen ^^

vet ej hur lång den blir men iaf, här börjar den ^^


✫ flyttat till skåne med milo & M
ca en vecka sen :D underbart underbart !

✫ vi träffade min bror, farmor & farfar
efterlängtat !

✫ åkte & hälsa på mamma & systeryster (:
de också efterlängtat !

✫ vi åkte tillbaka hem & mamma & systeryster föjde med (:

✫ vi började packa upp (:

✫ träffat lite kompisar till mig, bland annat linda, jessica ( t1 ) & fanny. (:
kul & träffa gamla vänner till mig.

✫ träffat linda ännu mera ;D

✫ köpt bil (:
BMW 525i röd :)

✫ träffat farmor, farfar & bror mera (:

✫ softat idag, första dagen de blir soft & bara vi (:
japp, & nu är vi framme vid dagens datum, idag torsdag den 16 september 2010, 
HAHAHAH, pung pung, här lägger jag upp bilden på er, men de är bara för jag tycker den är fin, inte bara för mobbas, men de är lite kul eftersom du inte vill de, men den är ju faktiskt fin ! (: <3