veckan ..

tror de blir & åka tillbaka till bjuv imorgon inför tisdagen .. 
ska till barnmorskan klockan 8 då & ska jag åka härifrån direkt så åker jag redan klockan 5 & sen måste jag ju vakna vid typ 4, så nej, tror inte riktigt jag orkar de.
& inte med tanke på att jag inte får ha ätit på 8 timmar innan dom gör de testet .. 
& jag som mår illa om jag inte äter var 3 timme typ .. 
jippie vad kul .. 
kan inte äta fråns 11 tiden på tisdagen .. 
& den saltlösningen eller vad de var jag skulle dricka, ja de smakar skit & är vanligt man kräker av de har dom sagt .. 
men ajja, bara till att gå dit & dricka de skitet & hoppas de kan hålla sig nere & sen göra testet 2 timmar senare & sen direkt gå & äta något ..
men iaf, tror de blir jag åker imorgon för slippa gå upp så tidigt & känna jag är hungrig & inte kan äta .. 
ska prata med mamma & systeryster idag & se om de är okej jag kommer tillbaka,
men de tror jag,
så antagligen åker jag tillbaka hit på tisdag eller kanske onsdag morgon ^^
men men, får se hur de blir. (:

& sen kommer mamma hem idag efter varit borta hela helgen (:
saknat henne faktiskt ^^
& sen vet jag inte mer. (: