måndag, tisdag & lite onsdag (:

måndag; åkte som sagt ner till pappa & när jag väl kom fram så var allt så fel & jag var på jätte dåligt humör, sen när jag kommit fram till pappa så gick jag nästan & la mig direkt .. 

tisdag; jag skulle vakna klockan 7 tänkte jag för jag skulle slippa känna jag är hungrig, men nej nej nej, jag vaknade klockan 5 & la & glodde tills klockan var 6 typ, sen orkade jag inte de, så satte mig vid datan & väntade ut tiden ungefär ^^
sen klädde jag på mig & fixade mig & så (:
sen ringde bästaste linda mig, eller nej, Linda med stort L för de är finare tycker hon ^^
& vi möttes på stationen eftersom jag tog bussen för orkade inte gå, de var tidigt & kallt & jag hade inte ätit sen klockan 6 kvällen innan, & allt de blev då var en fransk hot dog så de sög riktigt mycket !
men iaf, sen kom vi dit, så kom en tant ut & sa :
JAHA ! var de någon här som skulle ha en drink ?
& jag började skratta frö de lät kul tyckte jag ^^
så jag gick med henne, fick glaset med SOCKERlösning, inte salt som jag trodde ^^
& gick ut & skulle dricka de, hon sa de fick ta max 5 min, men fyfan, drack hälften & de smakade skit & de brände i halsen, men sen tog jag resten, kanske på 15 sec, men fyfan, de var riktigt äckligt, men inte så äckligt som folk hade sagt, de var ju inte att jag skulle kräka upp de, jag gör ju absolut inte om de helst men de var ju inte så farligt så jag skulle kräka upp de ! ^^
sen fick Linda & jag inte gå runt eftersom man skulle sitta stilla i 2 timmar !
ÅH NEJ, men men, vi satt där & pratade om allt mellan himmel & jord,
lite om henne & killen,
sen tog dom proverna, lyssnade på bebisens hjärta & mätte magen & så & allt såg jätte bra ut sa hon (:
sen körde pappa mig så jag precis precis hann med tåget & sen åkte jag upp till mamma igen, 
Var framme halv tio igår kväll & nu är de faktiskt onsdag klockan snart halv nio & jag & mamma ska klä på oss & gå & handla bullar & lite frukost & så .. 
medans mega sjuklingen pungis ligger & sover eller vilar iaf .. :/ <3