lite förvirrande dagar ..

& därför jag föst bloggar nu ..

igår: var hos Rania & hennes man ännu, brååk :/
förlåt älskling ! <3
allt slutade med jag är en data fattigare då jag fick aggressionsutbrott & kastade den med all min lilla kraft rakt i golvet .. jippi för mig ;P så alla bilder, alla är väck .. älsklingen sa skärmen gick sönder & datan hade börjat ryka så tror inte så mycket på den typ aldrig mer !
iaf, vi tog tåget hem vid halv sex, köpte lite mat i stan, åkte hem,
blev lite välbehövt mys med chips,läsk & film.
Vi såg american pie 1, sen tvåan hade vi båda sett så vi kollade 3:an, the wedding, sen nanna kudde :)

idag: inget alls, var nere på BVC & kollade en snabb sak, inget farligt alls,
sen till ica gryta & handla lite, sen hem.
Vi kollar lite bilar nu, eller gjorde, nu står baby i köket & gör mat :)
& bilderna som jag lovat sen köping kommer nog inte upp för, ja orkar helt enkelt inte ..

& igår, blev milo en månad!
Tänk nu är han en hel månad, en hel månad har han funnits i våra liv & jag kan inte förstå jag någonsin levt utan han, att jag hade ett liv innan han .. 
jag älskar dig, vår son ! <3



Kommentera här: