city festivalen i västerås.

Idag åkte älsklingen & jag till city festivalen med milo :)
Det hände väl inte så mycket allt där,
men träffade Elin & Elin iaf ^^
var ganska dött & tråkigt, men roligt att komma ut,
& sen var de skönt väder så de var skönt att vara ute & gå. :)
Så vi gick rundor, & wow, hela festivalen hann man se på typ .. 
10 min ? så ja, ni fattar de fanns inte så mycket eller var så stort,
men de var en stor scen där typ kända artister skulle uppträda fick jag höra,
men gud, de var alldeles för högt,
både för mig & milo ! fick huvudvärk av att bara gå där sidan om ..
men ajja, sen stack vi & åt, sen gick mera & ja, gick mera ^^
men tänker inte skriva så mycket mer faktiskt, utan lägger in lite bilder istället. :)

milo på väg in till stan i sin nya fina bilbarnstol som mome var & köpte igår. :) ♥ :thumbup:

bild på en karusell som vi gick förbi,
den andra bilden syns de kanske inte på, men där är ett hus i trädet .. :question: HAHA !
& tredje bilden är på älsklingen :) ♥

den första bilden är på hästar, man ser kanske inte de här heller,
men de är en häst som hoppar, dyker ner & sen kommer upp igen typ,
jag tycker iaf den är fin !
& sista bilden är på mig & milo i barnvagnen i ett skyltfönster reflektion .. ;P

bild på milo när vi är på väg hem, 
då var han mest trött & hungrig så han är inte så värst glad ^^

lite favorit bilder på milo :)
första&andra bilden är sen förra torsdagen
tredje bilden från förra lördagen
& den sista bilden är sen förra söndagen. :) ♥

& idag är han faktiskt 15 dagar & han är även nybadad ^^ :) ♥ :thumbup:


1 mormor:

skriven

Du har en jättefin familj Malin...så stolt över dig och över Mome...kramar i massor <3

Kommentera här: