Idag klippte jag mig :)

japp, idag klippte jag mig :)
sa till frissan att jag ville ha något annat än de jag hade men ville inte ha de allt för kort men de ska vara lätt & fixa :)
så de blev hel lugg, inte haft de på flera flera flera år, men jag tycker de är fint iaf :)
& de tyckte min mamma också ^^

ÅH, falafel, massa gott :D
FALAFEL FALAFEL :D
HAHA, mamma & jag åt falafel idag ifall någon bryr sig ;D
sen hände inte så mycket mer, men grymt nöjd över håret :)
bara lite & vänja sig vid :)
kommentera gärna ;D

& förresten, 20 veckan idag ! :D


1 stina:

skriven

Aww gumman, beklagar verkligen =(..

Ps, skicka ditt nr till mig har annan mobil nu..

Kommer alltid finnas här för dig.. vi MÅSTE ses snart.. LOVA !!! pussa

2 Pocahontas =):

skriven

Gillar frisyren snäckan, passade dig jättebra=) PussKram

Kommentera här: