nu kommer uppdateringen ^^

i lördags var jag med systeryster, mamma & jonas på naturbruksgymnasiumet i bräkne-hoby.
då vi skulle kolla på ko utsläppet & även andra djur fanns där,
såsom grisar, åsnor, hästar, kaniner & självklart kossorna .. (:
de var faktiskt ganska kul att se ko utsläppet, de är väl ganska löjligt, 
men man blir faktiskt glad av de (:
sen gick systeryster & jag på tipsrunda eller vafan de heter & vi kunde inga frågor så ja,
vi lär ju inte vinna iaf ^^
sen gick vi rundor & kollade alla djuren & så .. 


sen igår i söndag,
var jag med mamma & jonas på loppis i ronneby (:
de var faktiskt kul & jag handlade ett par saker som de kommer bilder på senare ikväll ^^
vi gick rundor där i säkert 4 timmar .. 
men de var kul & jag hittade en hel del ^^ (:
& jajja, bilder kommer som sagt sen .. ^^



& nu är de måndag & jag & mamma ska till barnmorskan .. 
fast inte fråns halv tolv, men ska ta bussen halv elva iaf ^^
men ajja, skriver sen ikväll & då kommer bilderna sen igår & 
kanske något om hur de gick hos barnmorskan men de tror jag kommer gå fin fint ! (: