lördag

vaknade typ klockan ett idag. Gick upp, duschade, åt & fixade mig, sen kom thessie hem så snackade lite med henne sen skulle pappa, janeth & så följde jag med,

HAHA, var faktiskt ganska kul & se alla spela, sen stack jag & stoffe & handlade en massa godis till janeth & pappa :)
sen kollade jag mera när alla spelade & mobbade stoffe för han inte ville äta godis så jag sa om han förlorade när han spelade så skulle han vara tvungen & äta två godis & han förlorade två gånger så han fick äta godis sen började han skaka för typ allt socker för han äter typ aldrig godis ;p sen tvingade stoffe mig & spela en gång bara för jag sa jag inte spelat på flera år & att jag kommer vara jätte kass ;p HAHA, men jag spelade en gång & sen tyckte jag det var kul & så fick jag pengar av janeth så jag kunde spela mera med stoffe & bara för han var så bra så fick han spela med vänster hand för jag skulle ha en chans iaf :p så jag vann tre gånger när han spelade med vänster hand & sen när jag kom ner till typ 150 så spelade han med högra men jag vann ändå ! så jag vann 4 gånger över han, men bara för han var så bra spelade han med vänster & för jag skulle ha kul & han var snäll & ja, en massa bra :)

& nu sitter jag i bjuv hemma hos pappa, har kollat tågtiderna & åker 16.50 imorgon & ska vara hos tommy klockan 2 imorgon & rätta ryggen :)

känns lite skönt & komma hem, till mitt ställe & min dusch & säng :)