bajs&leende ?

jag ska träffa min pappa när jag är nere i skåne, vi pratade för någon dag sen, vi pratade i typ 43 minuter :$, kändes bra & prata med han faktiskt & han sa vi inte hade pratat på två år ! :o, vi har inte pratat på två år för en massa, jag är lite orolig för & träffa han, bara för jag vet ju inte om det blir som innan, men han säger det mesta var för min sjukdom & jag vet jag dampade rätt rejält men är typ lite rädd att det är som jag är :$, men ajja, jag ska nog träffa han när jag är nere i skåne iaf ..
sen fridhem dampade sig, jag fick inte åka idag på fredag bara för alla jag skulle till, min lista, såg SKUM ut ! , typ what the fuck !?
sen så ska vi ha föreläsning i skolan idag & jag trodde vi började 8 men vi började 8.30, typ bajs & klockan är tio i 8, mega bajs, har inget & göra typ ;D men ajja,
folk dampar & folk ler,
livet går vidare
& jag klarar livet (:

Kommentera här: