igår med m&m :) ♥

Igår var jag ju ute med milo en runda & lovade bilder, 
jag vet jag skulle lagt ut igår, men de blev inte av, så bilderna kommer här nu iaf :) ♥

men milo & jag gick hem & sen vilade vi ju :)
sen ringde pappa mome & han & yosef kom & hämtade milo & mig,
dom hade varit & fiskat, men dom skulle till ett annat ställe,
så dom hämtade upp oss så vi fick följa med :)
& där tog jag några bilder, men inga bra,
men dom kommer här med ! :) 


bild från när vi var ute & gick :)
mitten har vi precis kommit hem & Pumba står & terroriserar oss ^^
milo är jääääättteeee trött, hur han nu kan vara de av bara ligga i vagnen ^^

& givetvis skulle Heffa också terrorisera oss ! ^^

Bild i sovrummet, på milo i magen :)
den understa var han ca 8 veckor & han vara bara någon millimeter,
dom andra två var han ca 4 månader & mycket större ^^

Här är milo & jag med pappa mome & yosef när dom fiskade ^^
så först var de varmt,
sen blev de kallare & till sist jätte kallt ! ^^
& då åkte vi hem :)

& här är pappa mome & fiskar :)



bild på milo´s babygym som vi nu tagit upp,
eftersom han kan inte ligga i soffan mera för han rullar för mycket ^^

& i förrgår gjorde pappa mome detta åt oss ! : thumbup:
& drickan är citron dricka, som jag älskar ! :D ♥

& mitt armband som jag haft sen ungefär oktober förra året,
mitt höll iaf ;)
eller hur älskling ? ;) ♥

& nu står baby i köket & diskar för jag ska göra gröt ! :)
sen vet jag inte, softa idag :)
sen kanske iväg & fiska, fast vid lite mer mänsklig tid idag ^^

1 Johanna:

skriven

Kolla gärna in min blogg och om du gillar den så kan vi kanske följa varann på bloglovin? :)

Var gärna med i min outfit tävling också! :)

Xoxo

Kommentera här: