mega lång uppdatering ( trodde jag )

nu har jag haft lite bloggsemester, men insett att om jag ska semesta länge till så kommer mitt nya inlägg bli mega långt, så ska köra en uppdatering nu iaf (:

✫ Älskling & jag flyttade till köping (:
✫ Älsklingen & jag var hos Rania & hennes man, ( rania höll milo för första gången, första barnet som är under 9 månader som hon vågar röra ens ! :D Milo är speciell för alla :D ♥ )
✫ Milo har hunnit bli 6 veckor ! :) ♥
✫ Vi har sålt katterna för vi inte hade tid & ge dom mer kärlek för alla kärlek går till milo & oss ! (: :/
✫ & igår, den 4 augusti blev jag gift med min älskade Mome Adil Juma Byary, min man nu mera (: ♥

där har vi lite kort vad som hänt under min blgogsemester, men jag är beroende av min blogg, så stoppade min semester för köra uppdatering, så nu fortsätter min bloggsemester ! 

jag älskar min man & vår son ! ♥ :)





& här är lite biler på dom jag hade på kameran just nu,
vi har inget internet hemma ännu så sitter på biblioteket,
så dessa är dom som fanns sen dom senaste dagarna !
:) ♥



1 Josefin:

skriven

Grattis, grattis :D

2 Anonym:

skriven

grattis! började läsa din blogg idag.



en fråga, var har du köpt klänningen? snygg!!¨

skulle vara kul att se din ring också. :)

3 Hanan:

skriven

Hejsan!



Allt bra med dig? :D



Kram

4 KeyYo:

skriven

Jättefin blogg!!

It's skulle be fun om du slängde in one commantar in my blogg! (svenengelska i högsta grad haha!)

5 Anonym:

skriven

hejsan! SUGEN PÅ EN NY HEADER TILL BLOGGEN?

ANMÄL DIG I MIN TÄVLING GENOM ATT KLICKA PÅ LÄNKEN OCH SKRIVA "JAG ÄR MED" http://ensara.blogg.se/2010/august/header-tavling.html

lycka till!!

6 Ackelina:

skriven

hej allt bra idag? :) Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

Kommentera här: