Lycka är... ❤️

Idag slutade vi sista lektionen lite tidigare så jag hann med en tidigare buss, vilket resulterade i att jag kunde hämta mina pojkar tidigare från dagis. Vi åt kvällsmat direkt när vi kom hem, lite i tidigaste laget men ändå. Sedan satte vi oss vid tvn, ihopkurade under en filt & dra mig på trisso, barnen satt still, mös & tittade tv. Det är lycka för mig, att få en extra timme med barnen. :D
Dock är barnen stilla för vi gick upp en & en halv timme tidigare idag än vanligt, med andra ord väldigt tidigt & barnen är för trötta för hitta på hyss. Nästan så man funderar på alltid stiga upp före solen & ha jätte trötta barn framåt kvällen för kunna mysa med barnen. ;)
haha, skämt åsido men skönt med "kväll" nu. Även jag är rejäl trött efter varit vaken så länge & haft jobbiga lektioner hela dagen. Det blir en lugnt kväll där all studerande tar semester för min del, istället så kommer en kopp te & tända ljus på besök hos mig. :)

Kommentera här: