♥ Wonderful day

Dagen idag började inte alls så bra då vi ännu en dag blev sena & fick halvspringa till dagis, sedan när jag väl kommer till skolan så är min lektion inställd på grund av sjukdom & de var de enda 2 timmarna lektion jag hade idag. Det kändes inte som någon tio poängare direkt, men det vände jag!
Jag gick & gjorde allt jag känner jag inte hinner i vanliga fall, som att träffa en av lärarna jag hade i min förra kurser då jag inte fått reda på mina betyg därifrån & det visade sig att jag fått två stycken B där. Det var ju inte helt fel att få höra! :)

Efter gjort lite smått & gott så gick jag & träffade en kompis som jag tyvärr inte hinner umgås med så mycket nu mera men idag fick vi en toppen dag tillsammans. Jag har skrattat så mycket & så gott idag, det var så länge sedan jag gjorde de så jag minns inte ens när det var senast. Det var väldigt välbehövligt & jag känner mig POFF! så mycket gladare nu. 
Jag han även handla en del nya kläder till min äldsta son som behövdes så han hade väldigt få långärmade tydligen. Jag bad om få de i pressent påsar & det uppskattade min son väldigt mycket. Det är så mycket lättare att få han intresserad av att bära kläderna om han fått de som en present & fint inslaget. haha, så söt han är.  ♥ 

Men den stod som gjorde mig så full av lycka vad när jag hade hämtat mina pojkar från dagis. I vanliga fall så är min äldsta son väldigt utåtagerande & desto värre just nu, han & lillebror brukar bråka mycket på vägen hem från dagis, knuffar osv osv. Det brukar vara väldigt påfrestande faktiskt. Men idag så gick mina underbara pojkar & höll hand & min äldsta son han pratade så fint men framförallt lugnt med lillebror. Det var lite magiskt att se & efter alla funderingar jag haft kring dagis att de kanske är där för mycket, hur de mår av det osv osv kändes så bortblåsta då jag helt plötsligt såg klart & tydligt hur bra barnen mår av dagis & hur deras relation kan utvecklas på ett positivt sätt.

Idag har jag insett att jag har gjort goda val, jag har fått känna mig full av glädje av hur fina pojkar jag har men även full av glädje av hur fina vänner & familj jag har.  ♥ 

Kommentera här: