överväldigad!

Jag har just blivit färdig med mina kurser & skickat in de. Det var lite i sista minuten då jag endast hade till den 14:de på mig. Men jag fixade det! Jag började senare än alla andra, plus alla personliga problem jag har plus de faktum att jag inte hade dagis i början till mina barn & fått plugga mestadels kvällar & vissa dagar så min mamma passat barnen. Med alla dessa "anledningar" för att misslyckas så har jag gjort det motsatta, jag har lyckats & jag känner mig faktiskt förväntansfull för att få veta vart jag landar betygsmässigt.

Dock är jag så tacksam för alla som har hjälp mig med att skicka länkar till mig, hjälpt mig omformulera & förstå en fråga, all peppning & stöttning jag fått & så oändligt mycket mer. Jag vet inte hur jag hade klarat mig utan er! Alla ni som har hjälpt mig har faktiskt hjälpt mig mycket, även om ni tänker det "bara" var en länk så NEJ, det var inte bara för mig. Jag uppskattar all hjälp jag får & jag uppskattar den så otroligt mycket.
Jag är så lycklig. Jag fixade mina kurser, dessutom lite innan tiden tog slut fast jag började senare än andra, jag fixade de fast jag hade alla dessa hinder, fast jag blev sjuk, fast jag fått plugga nätter.
JAG KLARADE DET!
& jag ger mig bara den på att jag klarar nog mer än vad jag kan tro, det börjar jag känna & det är så obeskrivligt skönt att äntligen återfå mitt självförtroende & se att jag är bra!

Mest av allt så är jag så glad, jag sitter & ler medans jag skriver detta kommer jag på mig med!
Men nu, jag ska äta sedan ska jag sova, så skönt att äntligen få sova & imorgon ger jag mig på min nästa utmaning.

* Sluta med all energidricka igen & börja äta ordentligt igen. :)
1 En plats i solen:

skriven

Härligt att du klarade det. Bra jobbat!

Ja det är synd man inte minns mer från barndomen själv.

Svar: Tack! :)
malin

2 Camilla:

skriven

Bra jobbat! Detta måste du ju fira :D

Svar: Tack så mycket! Det borde jag nog göra :D
malin

3 Camilla:

skriven

Glömde svara ordentligt..men vilka busfrön till barn som inte ville ha ersättning :D Men härligt att de äter ordentligt idag, det är ju viktigt :)

Svar: haha, ja nog var de allt busiga. Men som du skrev, härligt de äter ordentligt nu :)
malin

Kommentera här: