Lyckan är stor!

Idag åkte jag & mina pojkar in till stan för att äta lunch & ungås med becca. Det var super trevligt & gick faktiskt helt okej. Efter det så gick vi bort till min skola för jag skulle lämna in min sista handskrivna uppgift i kursen religion. Min lärare var där & jag lämnade den & fick sådana bra nyheter! Hon sa att hon gått igenom mina inskickade uppgifter & att de finns inget annat att göra förutom att ge mig ett A! Jag bara gapade & frågade om hon skämtande med mig?! Hon skrattade åt mig & sa de gör hon inte & att jag förtjänat de. Hon sa även hon skickat beröm till mig i mail, vilket jag kopierar in här. 
"Hej Malin!
Jag har gått igenom dina uppgifter nu och är jättenöjd
med det du presterat. Du är verkligen utförlig och nyanserad i
det mesta du skriver. Jag har fått en del svar från dig med en
vinkling som jag inte fått av andra elever. du blandar egna nyanserade
svar med anna fakta som du hittar vilket berikar dina svar.
Du kan inte få annat än ett A i kursen Religion 1.
GRATTIS Malin!
 
Hälsningar"

Åh, de är de bästa nyheterna på länge! & inte nog med det, detta var mitt första A någonsin. Jag är så stolt över mig själv, att jag klarade de fast alla motgångar & detta har fått mig att inse att jag kan klara betydligt mer än vad jag tror!
Jag är så glad så det inte är sant!
Dessutom så när jag berättade detta för becca så började hon nästan gråta av lycka för mig, det var så gulligt! :)
Omgiven av mina underbara barn, vårt fina hem & vår söta katt, samt min familj & underbara vänner, & skolan går as bra.
Vad mer kan man begära? För mig är detta alldeles perfekt & det behövs inget mera nu! :)
 
1 Madde / ★ Livet som mamma och lärare ★:

skriven

Låter toppen! Grattis till betyget :)

Svar: Tack så mycket :D
malin

Kommentera här: