en bra dag

Dagen har haft ett par höjdpunkten som gör att jag nu sitter & ler för mig själv. 

Jag var ute med en vän, hennes son & mina pojkar på en promenad idag & sedan följde hon med hem där de var lek & bus. Milo lekte så fint med hennes lilla son, det var ursött att se. Både Milo & Malek skulle ge alla deras bilar till hennes son så han hade att välja på. Haha. Efter dom gått så var det dags för kvällsmat för pojkarna, sedan blev det att sitta i soffan & mysa fram tills de skulle sova. :)
& vår lilla katt som vi skaffade för bara två dagar sen, som aldrig sett en kattlåda gick på kattlådan för första gången idag efter en del träning men är så glad för han förstod & samtidigt kan jag tycka att de är smart att reda efter två dagar förstå vad den är till för, fast jag gjorde ju en del knep med.

Sedan efter allt detta så har jag pluggat färdigt 2 & en halv studieenhet så nu har jag inte alls mycket kvar innan jag är färdig med hälsopedagogik, så imorgon ska jag ge mig på religion istället så jag kommer någonstans med det med. :)

allt som allt, det har varit en bra dag. :)


vår söta katt insson ♥
 
1 Camilla:

skriven

Åh, härligt när livet känns bra!

Svar: Ja, det är härligt & det gäller att njuta för man vet aldrig vad som kan ske.
malin

Kommentera här: