Sömn?

Jag är så trött, både fysikst men även psykistk vilket gör att jag inte kan somna på nätterna.
Jag får inte alls de timmar jag behöver.
Jag stressar min över min skolgång, allt som hänt kring barnen på den senase tiden, julen, skolgången senare med nya kurser, kompis & en massa till.
Nu är det så mycket & har varit de ett tag så jag känner hur mina batterier är slut, hur jag är slut. Jag behöver en paus som jag inte vet när jag ska finna den. Jag bör trötta ut mig & somna jätte tidigt en kväll för att kunna vakna utvilad nästa dag. Men om jag gör de så kan jag ju inte plugga på kvällen. Julen kändes så långt borta & nu är den bara ett par dagar ifrån mig & än är jag inte färdig!
Jag vet inte vilken ende jag ska börja i & därför har jag inte börjat alls, vilket egentligen är mer dumt.
Jisses, jag måste börja i en ende &framförallt så måste jag ta ett djupt andetag & inse att saker & ting kommer lösa sig, fast det är svårt att tro på ibland.
Svårare att tro på det den senaste tiden, men ett lyckligt slut ska komma!

Kommentera här: