måste ?

vem kan tala om för mig vad jag måste & inte måste ?
VEM FAN HAR RÄTTEN & TALA OM FÖR MIG VAD JAG MÅSTE ?
herregud, inte nog med att du är en falsk människa som ljuger både för mig & min familj, utan nu kommer du & tala om för mig vad jag måste, du talar om för mig hur jag ska sköta vårt barn, vem fan är du till mig & lägga dig i hur jag & mome tar hand om vårt barn ? är de ditt barn, nej. har jag någon kontakt med dig, nej. vafan är du då till mig & lägga dig i & tala om vad jag MÅSTE ?
tack, men vi kan de själva, & har vi några frågor så tro mig, vi har folk vi litar på som vi kan fråga & vi har en barnmorska som talar om rätt & fel, precis som alla andra ! 

har något rätten att tala om vad jag måste & inte måste ?
nej, då verkligen inte enligt mig ! 


så, nu ska jag väcka mome & sen ska vi börja fixa oss,
för vi ska till barnmorskan idag & kolla milo :)
sen in till stan & fixa massa saker :)

HA EN BRA DAG ALLA :D

1 Nadja - Leija's mamma:

skriven

Tack för den fina kommentaren! :)

Om jag får fråga, vart såg du mig? :)

2 Coco:

skriven

Usch sånt är aldrig kul :/ ingen har rätt att bestämma över en annan, åsikter kan man ha men att styra o ställa o berätta för en hur man ska sköta saker är helt fel! stå på dig tjejen!

3 anneli:

skriven

Malin skit i denna patetiska människa som uppenbart inte har något liv...vi som känner dig och mome och som bryr oss av kärlek vi vet att ni klarar detta...människor eller kärringar som inte kan klara sig själv eller andras barn ska du bara strunta i...kram mamma

Kommentera här: