köping igår & idag :)

igår: älskling, milo & jag åkte till köping till Rania & hennes man. 
Vi gick hem till dom & satt & softade, sen blev de mat, MEGA GOD :D
senare på kvällen blev de mcdonalds, & fyfan vad dom luras måste jag säga ..
mc flurry ska kosta 10 kr går de reklam om, men nej, de gör de inte,
de var en kampanj som var i 4 veckor & att reklamen går ännu är bara ett fel .. 
så de kostade inte 10 kr utan 20 kr,
innan kostade de 15 kr, så nu ljuger dom inte bara utan dom har höjt priset som var från början ..
HELT SJUKT !

Idag: vi vaknade, gick & handlade, frukost & sen iväg till "centrum" i lilla köping ^^ :rolleyes:
men jag fick ett par jätte fina sandler av baby på dinsko,
sen nu är vi hemma hos Rania & hennes man igen,
har vilat lite ^^
& nu sitter vi & dricker
citrondricka

vi ska stanna här en natt till också, så bloggar nog inte så ofta ;P
& alla bilder jag har tagit kommer jag nog lägga in här när vi är hemma igen,
så stå ut tills dess ;D
1 Ranja:

skriven

oooh jag e verkligen glad att ni kom.. o att ni hade kul hos oss.. snart är vi grannar i lilla köping hehhehe :p.. MC flurry igen?? kom bara.. puzzz på lilla mannen.. Milo..



pussar inte daj o momen-.. ger bara er kram heheh

Kommentera här: