mitt liv

Jag måste bara få skriva om hur glad jag är för alla framsteg jag själv har gjort de senaste åren.
Till exempel så hade jag väldigt stora problem med att släppa saker & ting, nästan allt. Det var hopplöst, jag gick jämt & mådde dåligt för något som hade skett, kanske till & med länge sen de hände men jag kunde liksom inte stänga av min hjärna från att annalysera allt in i minsta detalj, men som mest resulterade i att jag själv mådde dåligt.
I dags läget så har jag inte dessa problem. Jag gör vad jag anser blir bäst för mig & min familj, sedan är det bra med de. Jag går inte & tänker på det eller annalyserar de in i minsta detalj & det är så oerhört befriande & skönt! Jag slipper må dåligt så mycket & kan istället fokusera på allt det goda i livet.
Så mycket bättre såhär & så glad att jag har kommit hit jag har!

Hejja mig!
1 Camilla:

skriven

Jag instämmer; heja dig!

Svar: Tack så mycket :)
malin

Kommentera här: