länge sedan

De senaste dagarna har varit fullständigt totalt kaos & otroligt jobbiga. Jag mår så dåligt så jag hade behövt sätta mig ner & gråta ut, rensa allting. Men det är så svårt& så jobbigt så jag kan inte. Jag vet inte hur det är möjligt, men det är för jobbigt att gråta ut. Även som det är för jobbigt att må såhär.
Jag är rädd, jag är ledsen, jag är upprörd, jag är frustrerad, jag känner mig så otroligt ensam & en massa andra känslor. 
Det är hopplöst. Hur jag än gör så tänker jag bara på dessa problem som har dykt upp & som jag inte kan få en lösning på här & nu, utan finns det en lösning så är det långt bort.
Jag har svårt att sova, jag har svårt att äta. Jag börjar till & med få svårt att finns riktigt glädje i vardagen, något som oroar mig enormt 
Jisses alltså, jag vet jag kommer ta mig ur detta starkare & jag kommer komma ut ur detta på något vis. Men jag har inte en aning om hur!
Det är för mycket, jag vill bara gå i ide & få ligga i min säng i en vecka eller så!
1 Camilla:

skriven

Oj, låter ju inte så bra..har du någon du kan prata med?

Svar: Jag har min mamma här, men jag vet inte om detta är något jag orkar prata om längre faktiskt. Det löser inget, känns mer som jag får hålla ut. Rida ut stormen så att säga.Tusen tack för din omtanke.
malin

Kommentera här: