Nu känner jag mig duktig :)

Nu har jag gjort färdigt ännu en studieenhet av Hälsopedagogik. Det har blivit väldigt lite pluggande nu när det varit jul & min familj varit här & dess innan det så var jag sjuk. Men nu har jag inte många dagar på mig innan kursen är slut & allt ska vara färdigt så nu är det dags att ta tag i allt med skolan & plugga så fort jag finner tillfället! Men jag måste säga att det känns så bra att vara färdigt med denna studieenhet & att jag dessutom känner att jag har gjort så gott jag kan & det känns som det förvånadsvärt kan räcka en bra bit! Det är så härligt att jag börjar återfå mitt självförtroende, även om det bara gäller i skolan men det är en bra början. & genom jag har börjat skolan & jag kämpar så kommer detta ta mig någonstans, kanske inte hela vägen fram denna gången men nu har jag kämparglöden & jag vill fixa detta!
Viljan kan ta mig långt i livet.
Nu är det nog dessvärre dags att ta något litet att äta, tvätta av allt kladd i ansiktet, varva ner framför tv:n & sedan gå & lägga sig. Det är en ny dag imorgon som jag ska orka med & jag tror nog att det kan bli en bra dag imorgon!

Kommentera här: