today !

var mes systeryster & mamma på brunsgården,
systeryster är mega sjuk ! :/
krya på dig ! (: <3
& nu om en timme ska jag åka till bjuv,
är framme vid 8-tiden .. 
sen vetefan,
är nog ganska trött då & ska sova .. 
sen lämnar jag datan hos mamma eftersom jag ska snart tillbaka hit 
& orkar inte släpa den med mig,
för den väger en hel del faktiskt !
så jag finns nog inte så mycket vid datan utan mera mobilen !
sen tisdagen ska jag till barnmorskan imorgon vid 8 .. 
& linda, ja jag vet inte om vi hinner ses .. 
hon ska komma till bjuv imorgon om hon kan .. 
men vet ej när ..  
så hon ringer mig imorgon & säger hur de blir,
MEN HOPPAS HOPPAS hon kan komma & hålla mig sällskap
eftersom de tar 2 timmar innan dom kan göra testet & jag vill inte vara där ensam då ! ^^
men ajja, får se hur de blir.
sen på kvällen är de sån anhörighetsmöte för janeth
& sen efter de om de inte blir försent så ska jag åka tillbaka till mamma blir de nog,
men blir de sent & jävligt så får jag nog vänta tills onsdagen, men de får vi se hur de blir ;p

men men, finns på mobilen ! (:



Kommentera här: