today :love:


bild sen vi var & handlade (: ♥


Bilden är sen igår,
vid 8- halv 9 så bestämde vi oss för gå ut en runda,
& utan att vi tänkte på de så blev rundan på ca 2-3 timmar ..
men de var skönt & vara ute & gå faktiskt :) :thumbup:

sen blev de hem, kolla film & TÅRTA :D
malin älskar tårta ;D
sen nanna kudde :)

& nu är de en ny dag, ny vecka & idag är Milo 10 dagar :) :love:
& jag har redan tagit ny bild på han, men bara den till höger, 
den andra är sen i fredags typ ^^


& åh, nu rör sig monstret !
nej, inte milo, utan mome rör sig i sängen hör jag ;P
jag förstår han, hade jag kunnat sova mer så hade jag med gjort de,
framför allt med tanke på att klockan är halv 8 nu & milo & jag varit uppe sen 6 ca ..
men vi leker pensionärer sen & kommer sova mitt på dagen istället 
SÅ DE SÅ :D


& idag ska de bli städ, är de iaf sagt, nu får vi se hur långt vi kommer med de ^^


1 Ella:

skriven

Gud så söt :'3

2 Sandy:

skriven

så söt verkligen! :D

Kommentera här: