milo ಌ till BVC Åsa idag :)

ja & som rubriken säger så var de dags för ännu ett besök hos BVC Åsa idag,
så älsklingen, milo & jag gick upp för & fixa oss för besöket & för sen en runda i stan. :)

& hos BVC hände följande:
✫ hon kollade vikten som gått från 3505 gram sen förra tisdagen till 3875 gram idag :)
✫ kollade längden som gått från 53,2 cm sen förra tisdagen till 55,0 cm idag
( & på den kurvan så ligger han över, han verkar bli en lång kille säger Åsa :) )
✫ kollade huvudet som gått från 37,0 cm sen förra tisdagen till 37,5 cm idag,
( & de var normalt att de var sån liten skillnad, & de såg bra ut :) )
✫ hon kollade även hur stark han är i benen,huvudet & hur pigg han är & de var bara bra, 
som sist så var han starkare än vad han "borde" vara för sin ålder, han utvecklas snabbt enligt henne :)
✫ vi pratade om amningen & YES, jag slipper mata han nu mitt i natten, jag får sova tills jag vill vakna eller att han skriker för han är hungrig, men slipper ställa alarm & mata han var 3-4 timme .. :D
✫ pratade om vaccinationer om man ska åka utomlands, lite märken & sånt där, 
men allt ser bara tipp topp ut ! :D

japp så de var bara bra ! :)
så älsklingen, milo & jag åkte in till stan för fixa lite ärenden,
sen när de var klart så handlade vi lite,
åt kebab med ris, bara för jag velat äta de ett bra tag nu ^^
älskar de ! :D
sen skulle älsklingen möta en kille som ska kolla kameran vi säljer,
sen till hans kusin, sen kommer han hem igen :)
men milo & jag tog bussen hem efter vi ätit :)
& nu sitter vi här, 
ska ta de lugnt för värmen gör att jag blir super trött :rolleyes:
& vänta på pappa mome kommer hem :)

följ ditt hjärna,
så följer du dina drömmar.

Kommentera här: