söndag morgon.

vaknade för knappt en timme sen,
suttit & nördat på mig facebook som alla andra morgnar ^^
funderar på att dra ner & käka frukost nu,
men orkar egentligen inte ^^
men men, äta måste man ! :)
eh, ja just de, mina kära läsare, 
om ni läser detta & undrar varför jag inte svarade er,
så är de för jag svarar som en kommentar tillbaka på de inlägget ni skrev på,
gillar inte skriva från min hotmail 
för även om ni är snälla & läser & kommenterar saker,
så känner jag inte er & jag skaffade en ny msn bara för en månad sen
för jag hade massa fel folk på min förra,
så försöker bara undvika samma misstag,
men jag svarar gärna & fortsätt gärna kommentera ! :)

ja, så nu gör magen ont & jag börjar må illa så nu får jag asa ner mig & hitta något & äta till frukost ! ^^
åh, vad händer idag då, tror faktiskt ingenting, men denna helgen var helt okej att bara sitta hemma på,
efter varit borta från måndag till fredag så var de bara skönt & komma hem & bara ta de lite lugnt om dagarna. :)
så tror de blir sitta hemma & ta de lugnt, kanske gå ut en runda eller så :)
så antagligen blir de iaf 2 till inlägg idag,
kanske mera, vem vet ^^

gamla goda tider. <3

Kommentera här: