mamma-malin @ bdb.

åh, idag var jag duktig,
jag tog alla bilder från min bdb som jag vill ha & sparade dom på datan ^^
har inte direkt sparat alla för alla bilder vill jag ju inte ha på datan ^^
men ändå, dom viktigaste har jag sparat,
iaf dom viktigaste för nu (:

ÅH, idag idag idag, ja vad har hänt .. ?
hm, sms i massa, tv i massa &  TACO CHIPS MED TACOSÅS :D
haha ;p
har mest suttit vid tv & mobilen idag ^^
softat & tagit de lugnt :)

jag har tvättat all min tvätt ^^
& jag har den på rummet .. 
så nu borde jag väl kanske lägga in den i garderoben,
men nej, de orkar jag inte nu ^^
de får bli imorgon ^^


hm, ja sen har inget mer hänt ..
har fortfarande MEGA huvudvärk & imorgon ska jag ringa vårdcentralen om de .. 
men dom lär ju bara svara : ta en huvudvärkstablett !
& jag lär säga nej, undersök mig ^^
sen bla bla bla, sen kommer väl pappa eller janeth få ringa dom för dom ska lyssna på mig,
SOM VANLIGT ! 

men nu är klockan snart 7 på kvällen & jag ska ner & fortsätta kolla tv litta ^^
sen blir de väl ett inlägg till innan jag går & lägger mig ^^

älskade broder på studenten för något år sen ! (: