bebis bebis bebis :)

Idag känner jag mig jätte stolt över min lilla bebis mage, för den har faktiskt börjat synas & den är där nu så mycket så jag inte kan knäppa mina byxor & de gör mig faktiskt glad :)

men en sak som gör mig mindre glad är att imorgon ska jag åka från mamma & tillbaka till pappa .. :p
fredag ska jag till tandläkaren & sen är de dags för ännu en tråkig helg & snart alla hjärtans dag & då måste jag verkligen hitta på något eller iaf slippa ifrån alla kärlekspar för de pallar jag ju verkligen inte nu !

åh, men ajja, har varit hos mamma nu länge & de har varit super skönt även om jag inte riktigt har kunnat slappana av ..
& försöker fortfaranade vänja mig vid mitt hår & undrar lite på vad pappa kommer säga imorgon när han hämtar mig eftersom han vet inget om att jag klippt mig xD
HAHA :)

lilla lilla bebis sparkar nu :)
1 julia:

skriven

hej! förlåt att jag inte skickat bilder men har inte alls haft tid. ska försöka hinna i morgon :)

2 julia:

skriven

hej igen! du kan nu läsa på min blogg om varför jag inte har haft tid. men idag var jag hemma ifån skolan och nu ska jag fota skorna, du får bilderna senare. kram

3 julia:

skriven

nu har jag skickat bilderna på skorna! kram

Kommentera här: