fredag, Valborgsfirande i Rosengården med mamma (: ♥

- idag är de fredag (: ♥
sen gick jag upp & åh vilken katastrof det kändes som !
men sen piggade mamma upp mig med goda nyheter 
för vad hon planerat för dagen ! (:
- vid åtta blir de frukost ute,
sen vid nio ska jag med när mamma ska klippa sig (:
sen ska vi kanske gå en runda på stan (:
sen vid halv 8 ikväll ska vi väl ut.
Själva bålet startas halv 9 &
fyrverkeriet börjar kvart över 9,
sen kunde man köpa lotter där & sånt .. 
jag har aldrig varit på bålet i karlshamn,
så jag vet faktiskt inte allt ^^
men de verkar blir kul iaf ^^
Hoppas bara jag känner mig lite bättre,
men de tror jag eftersom jag varit vaken 
knappt en halv timme & jag mår redan bättre,
så tror de mest vad jobbig morgon .. 
fast är typ fortfarande sjuk .. 
& ska försöka ringa barnmorskan här uppe & säga 
att jag var sjuk i onsdags så missade ultraljudet & 
behöver en ny tid så snabbt som,
fast kanske i karlskrona istället för hbg ^^