hata hata hata & lite älska ?

ibland jag sitter & tänker, på dig, livet & vad du gjort med mig ..

jag kan inte lita på någon längre, du är mitt kött & blod, jag kommer ifrån dig, du är den människan som ska älska mig fast mina brister, & inte ens det kan du. är det verkligen mig eller är det dig det är fel på ? alla säger till mig hur mycket fel jag har, men är det konstigt efter vad du har gjort mig till. I dina ögon är det okej & ljuga, i dina ögon är det okej & vara otrogen, i dina ögon är allt hemskt okej, så länge det inte drabbar dig, men resten bryr du dig inte om.
Du hade kunna förhindra mig en massa lidande, du gjorde en av dom västa sakerna en människa gjort mot mig, NEJ, du gjorde det västa en människa gjort mot mig, & du vet det, men du har aldrig ens visat du ångrar dig eller ens som så mycket bett om ursäkt för allt lidande du gjorde.
Du har gjort mycket hemska saker mot mig, verkligen verkligen hemska saker, men det är den västa, & inget är jag värd för dig så du ber om ursäkt, nej
är verkligen människor så hemska ? ja, vad ska jag tro egentligen ?
att du älskar mig som du säger, när du är så hemsk imot mig ?
du har gjort mig mer illa än något annan lyckats & du fortsätter göra mig illa, men det du gjorde, det var det västa du någonsin gjort, & du säger inte om ursäkt, nej.
människor är hemska bara dom döljer det i början ....väldigt bra ... ?

Kommentera här: