fredag med älskade T1 <3

- jag åkte från karlshamn till klippan & väntade tills älskade T1´s utvecklingssamtal var över & sen mötte jag henne i hennes föräldrars djuraffär, sen fjäskade hon pengar & sen stack vi in till hbg & gick nog runder i en halv timme timme för & hitta ett ställe vi ville fika på, & vi gick förbi laserdome så vi gick in & spelade ett spel där ute, dom apparaterna inte själva laserdom spelet xD HAHA,
sen gick vi till espressohouse & jag kommer inte ens ihåg hur det stavas, bra eller hur ? xD

HAHA, massa skumma människor som kollade på oss hela tiden xD

sen efter det gick vi till knutan & jag köpte en cheese  utan lök & gurka ! HAHA, jag beställde det & hon som tog imot beställningen sa det så jävla fult så jag & t1 började skaratta som fan xD sen beställde jag en till bara för & höra hon säga det igen xD HAHA ! :p

sen snodde vi en massa ballonger från mc donalds & gick & smällde dom & massa fylle killar började kolla & prata med oss, shit kul & smälla ballongerna mitt på knutan för alla kollade & en frågade till & med om han också fick smälla en xD HAHA, & jag är snäll så han fick smälla en (a)

sen drog vi runder & bara skrattade hala kvällen, sen åkte älskade T1 hem med sitt tåg & jag åkte till fredriksdal & åkte hem med pappa & janeth :)

lyckad dag, väldigt bra dag :)
tack för en väldigt lyckad dag älskade T1, tack för alla glada skratt & tack för allt, jag älskar dig min vän & kan inte vara utan dig, hoppas vi ses snart igen,

Kommentera här: