ORKA !

jag vill inte detta längre nu, nu vill jag inte så tänke inte göra det längre !
HA, skojja,jag ska inte ge upp något :)
fast fett jobbigt & vara hos tandläkaren så ofta som jag är nu, var där två gånger förra veckan & en gång denna veckan & så nu har jag inte tid fråns nästa vecka på måndag !, ÅH ! :/ det gör ont & jobbigt & gå dit men vill ju ändå ha det klart så det slutar göra ont för just nu käkar jag smärtstillande som fan !, & jag gillar inte & ta en massa tabletter ! /:
& skåne, ja skåne, det är mitt hem, jag vill inte vara här uppe nu mera, jag har tröttnar, jag hör hemma i skåne & jag vill dit igen, fast som tur är då ska jag nog ner dit i helgen :)
hoppas jag kan det iaf,& ja just det,
& om du tjuvkollar mig längre, stick du är inte ens värd att du ska få se mina tankar, du är på väg ner & försvinna medans jag kämpar mig uppåt, en dag, då är jag en stjärna högt upp & du, är långt långt ner, så långt ner så du inte ens ska få finnas i mina hjärna.
ja, vad har mera hänt,  ..
typ inget,
För jag har inget liv här uppe, jag vill till skåne ! :/
HAHA, jo en sak händer, jag har städ dag idag xD
HAHA, harre, bye bye :)

Kommentera här: