uppdateringar på skåne resan ;p

skulle åkt till skåne den 15 febriari men åkte iställer den 13 februari :)
massa kul på resan ner ;p
åkte samma tåg som mia iaf ner till k-stad sen skulle vi ta olika tåg ;p
ingen av oss hade sovit på typ 3 dagar för vi hade slagit vad om att vi skulle vara vakna tills fredagen när vi skulle åka ner till skåne båda xD
askul & astrött & hög på alla energidrickor ;p
HAHA, sen i fredags gick jag till farmor,farfar&bror när jag var framme i bjuv :)
satt där & softade & typ snackade en massa med bror,
skönt & få träffa dom för det var verkligen för länge sen jag träffade dom ;p <3

lördag: va ri hbg med T1 & kollade bio, friday the 13th, jätte bra film & innan dess var vi & spelade lite spel utanför laserdom & sen var vi på the tivoli :)
massa kul :)

söndagen: gjorde absolut ingenting vettigt, bara sov ut & käkadem softade & sen gick jag & la mig igen för det var kväll typ ;p

måndag: jessica fittade sig så var med mimmi istället men sen skulle hon iväg & jobba så åkte tillbka till bjuv men var kul & träffa dig iaf även om det inte var så länge vi träffades <3

tisdag: ännu mera fitterier från jessica så var bara hemma i bjuv idag & softade :)

onsdag: var i hbg & blev spådd & handlade nya skor :) jätte fina & jätte varma :) sen på kvällen åkte vi till tommy & han rättade ryggen :)

torsdag: var i trelleborg med christine, massa kul :) var ute med hennes hundar med poff & christine, sen åkte jag hem typ, men massa kul ändå :)

Kommentera här: