onsdag 18/2

detta är mest så jag kommer ihåg för jag tyckte det var intressant så ska skriva lite vad hon sa när hon spådde mig :)

nu ska vi se, hon sa att jag skulle komma in på skolan jag ville, jag skulle se upp för en oväntad graviditet ;o, jag skulle ha hand om problematiska barn när jag blev äldre, jag skulle hitta en ny kärlek i skola eller jobb, jag skulle inte bry mig så mycket om en speciell person som har det svårt eftersom jag inte kan hantera det & gör så jag själv mår dåligt när jag inte kan hjälpa personen, jag hade mycket tur & mycket går som jag vill, & jag har lärt mig & hantera vissa saker på ett bra sätt & genom det är jag inte lika svag nu mera, jag hade tur med pengar också tydligen, jag fick problem men dom gick bort snabbt & sen var det väl inte så mycket viktigt kvar, men undrar vem min kärlek är xD

Kommentera här: