uppdatering.

okejokej, länge sen jag skrev här nu & jag typ pallar inte bdb just nu så tänkte skriva lite så ni vet vad som händer i mitt lilla liv (:
öh, mamma kastade ut mig, igen ..
kunde redan lista ut att det skulle häa när som helst ändå så ;p
men nu bor jag på fridhem, dom som gör utredningen om var jag ska bo, eftersom mamma bara astade ut mig så hade jag ingen stans & bo, så jag bor där under utredningen iaf, som edt ser ut nu,men ska ha möte på typ onsdag den 8:de så får e vad som händer då typ ,,
men dom sa att jag måste ha någonstans & bo på under utredningen så det blir nog att jag stannar där & utredningen är typ i 4 månader, men jag trivs, fast bara varit där en vecka blir det idag, har typ softa tider & typ min lägenhet där, men dom kollar ju mig eftersom dom vet om att jag varit självdesktutiv & sånt blä ;D
men det är nog det bästa jag har sen .., alltid ?
shit samma vet inte, men iaf, nu vet ni lite vad som hänt ;D
ring om ni saknar mig ;p
SKÅNE, i miss it, jag saknar alla mina vänner & allt vi gjorde, älskade T1 & alla andr, men saknar henne väldigt ofta & det suger att jag är tvingad & vara här fast jag inte vill, jag vill fan ner till skåne, ner till mitt liv, alla vänner & allt, jag saknar det, men kan inte komma, men med lite tur är jag tillbaka efter jag gått ut skolan här, för jag vill fack inte vara här, men jag har typ inget val ju, sug sug sug ! ajja,
pusshaj (:
                                                                                                                                                                                                            / malin.

Kommentera här: