miss miss miss !

jag saknar mitt älskade skåne, det har redan snöat i skåne ! MEGA FUSK ! jag vill också vara i skåne, jag vill jag vill jag vill ! , ge mig en biljett till skåne !, åh, jag vill till mitt skåne, jag vill bygga upp mitt liv i skåne, inte här uppe, men åh vad jag hatar att jag inte har något val !
HAHA, JAG VILL TILL SKÅNE ! & jag vill du sticker från min hjärna ! åh, varför är allt så komplicerat typ ?, palla palla palla palla palla palla palla !, ajja, jag klarar allt, ingen ska knäcka mig (: snart jul också & gissa vad ?, jag har ingenstans & vara i jul, funderar på & sitta ensam i min lägehet till jul, jul är liksom, jag vet inte, inte kul i år, jag orkar inte åka till alla släktingar & leka en massa glad & massa blä, det är jobbigt & alla andra är ju typ helt upptagna av att det snart är jul ! MEGA BLÄ !

Kommentera här: