allt är inte bajs (:

det finns mycket som är dåligt just nu, men inte allt (: jag har en underbar pappa som stöttar mig väldigt mycker & jag älskar dig (: Jag har janeth & christine & min älskade kuzz (: TACK för ni finns, utan er hade jag .., jag vet inte, livet hade varit fett tråkigt & jag vet inte hur jag hade klarat mig utan er. (: <3 igår, jag var inne i stan med niklas & vi avr lite på annexet, spelade pingis om man nu kan kalla det spela, fett kul, vi spelade guitarr hero som jag är ungefär lika bra på (a) vi spelade blokus som jag faktiskt kom två:a på iaf (: HAHA, men hade shit roligt, det får vi ta & göra om (: fast vissa saker med gårdagen var fett jobbiga .. men ajja, jag kan klara allt, det får jag ta & börja tro på också ;)

JO, jag åker nog ner till skåne den 19:de, så alla som vill träffas, hör av er (:, åker tidigare än tänk för finns ingen anledning & stanna här uppe nu ju, så ska beställa biljetterna typ måndag eller något (:, fett skojjigt (:

Kommentera här: